söndag 28 september 2008

Aldrig ska jag sluta älska dig

En vecka av praktiken har gått, känns väldigt skönt, det värsta spänningen är över & jag känner mig som hemma här nu, även fast det inte händer så mycket så trivs jag.
Vi är ute & går mycket, vi har shoppat en del, jag får massa god mat & allt är bara allmänt mysigt!
Såklart jag också vill åka hem, men jag har ingen hemlängtan direkt, trivs mycket bra här!

På fredag nästa vecka kommer Christian <3 ska bli skönt, saknar honom <3
9 månader idag förreseten :) <3

vad har hänt nudå sen jag skrev sist tro?
Jo förra fredagen åkte vi som sagt hit upp, jag körde hela vägen hemifrån & hit! duktigt av mig :)
vad framme här vid halv 8 tiden, då åt vi sen spelade vi kort & gick & la oss vid 12 tiden!
lördagen va vi och handlade lite & jag köpte busskort, sen hände inte så mycket mer.
På söndagen åkte mamma & pappa hem vid 10 tiden, sen efter det va vi inne i stan lite, kollade vart bussen skulle gå & så så jag visste lite :)

I måndags var vi hos Anders & Kerstin på kvällen, va trevligt :)
i tisdags var det så fint väder så jag & Els-Marie var ute & cyklade en timma :) sen på kvällen gick vi på en promenad & köpte ägg.
onsdags, jag & els-marie åkte & shoppade, jag investerade mig i ett par svarta satin jeans & en blårutig skjorta :)
torsdags, inhandlade julklappar till jenny efter jobbet :) sen va vi ute & cyklade en timma även denna dag :)
fredag, hittade mer julklappar till jenny idag så nu är hon klar :)
sen när jag kommit hem & ätit vilade jag i mitt lilla hus, kollade på The Notebook, mycket bra film!
somnade tidigt.
igår så sov jag ända till tjugo över 10, sen vid halv 12 tiden åkte vi in till eskilstuna för att gå på skördefest, för det tyckte jag verkade roligt, fast det va jättetråkigt, så när vi kollat igenom allt (vilket gick väldigt fort) så var en gycklare där och uppträdde, det var lite kul så det kollade vi på :)
sen åkte vi hem & åt mat, älskar hennes mat <3 mums! plus att hon gör världens godaste havrekakor & hallonsaft! <3
sen åkte jag & els-marie till tuna park för att jag skulle kolla på mörkblåa jeans, kollat lite i veckan men har inte hittat några bra, men nu hittade jag ett par på lindex som va skitsnygga & satt bra :) plus att jag kunde ha en stl mindre än vad jag brukar, då blev jag glad ^^ & så var det 100 kr rabatt, då blev jag mer glad :D
hade räknat med 400 för jeansen, men nu kostade dom bara 200 kr så då köpte jag den där klockan jag velat ha i flera år, det var rea på den, nedsatt 200 kr, så jag gav 200 för den med, så jag känner mig supernöjd alltså :D

Idag fyller Ika 15 år, grattis stumpan! <3
idag fyller även en kompis till bror år, 70år, så vi ska åka dit i eftermiddag.
så det blir en lugn dag idag :)
för i morgon är det dags för jobbet igen, ska vara i bageriet med Thomas i morgon, han sa att jag skulle få göra kanelbullar för det var jag ju bra på xD haha..

aja, nu ska jag gå in & kolla om E-M behöver hjälp med något, fast det behöver hon aldrig, jag behöver inte hjälpa till med någonting, snacka om att jag blirbortskämd, precis som mamma sa att jag skulle bli (a) haha!

ha det bäst, ska försöka skriva någon mer gång snart!
pusshej

1 kommentar:

  1. låter som du har det bra dær.. det e tur du får fortsætta njuta av praktiken så ses vi nær du kommer hem saknar dig <3

    (och grattis till... :S vem det nu var glømmde de xP)

    SvaraRadera