söndag 14 september 2008

im better off whitout you

"okejokej, jag ska försöka packa ner så mycket som möjligt"
"ja, jag ska jag ska!"

så låter det från mig idag, mamma tjatar på mig att jag ska packa ner så mycket som möjligt, & jag har kommit en liten bit på väg iaf, jag har fått ner handdukar, sängkläder, underkläder, en stor del av alla kläder bara dom som är i tvätten kvar & lite från tboda med ja.
Så har jag packat ner min engelskabok, en vanlig bok & körkortsboken, så jag har lite att läsa.
Har hållt på sen i går att ladda ner massa filmer & bränner ut dom, synd att det tar sån jävla tid att bränna bara, nästan 2 timmar tar det :o
aja, nu håller iaf shrek 3 på att brännas ut :) samtidigt som jag lägger över några filmer till den bärbara.
Sen ska jag lägga 2 filmer på USB minnet med, så har jag tagit några av mina andra filmer också, så det ska nog lösa sig :)
jag har även fixat tågbiljett hem på fredag, åker hem redan kl 12 eftersom vi måste åka ganska i tid.
Ska beställa tårta i morgon med, får jag inte glömma!
& ge lappen till magnus!
& på onsdag ska jag hem med resten av grejjerna jag har i tboda, får inte glömma något!

jösses vad mycket det känns! aja, det ordnar sig nog, får vi hoppas!

nu pratar vi om ngt annat, mamma & pappa lagar mat, så det är väl snart klart tror jag.
sen ska jag byta om till matchtröjan & dra till bowlingen :)
idag är det jag & tommy som spelar, halv 5 om ni vill kolla ;) får väl se hur det går x) hehe.

tralala, på tal om ingenting har jag fått tillbaka min mobil, fast den hänger sig fortfarande, men får lämna in den på riktigt efter apun, jag behöver den..

nä nu vet jag inget mer att skriva, kanske skriver hur det gick på bowlingen sen :)
ha de bra, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar