fredag 19 september 2008

i kissed a girl and i liked it

okej, pappa kommer hem om 15 min, då ska vi äta sen åker vi, hjälp!

menmen, det kommer nog att gå bra, hoppas jag!!

fick pengar av farmor förut, igen, fan vad hon skämmer bort mig, hon måste sluta!
men jag älskar henne massor <3 plus att jag saknar farfar idag för igår såg jag en farbror inne på ica som var lite lik honom, & han va så söt :) haha...

aja, nu är allt packat utom skor & jackor.
undrar hur många skor jag kommer ta med mig, 6 par? haha xD
så brukar det bli, alla är säkert "bra att ha" eller " men dom kommer säkert komma till användning nån gång" haha.. som vanligt, aja :)

nu kom fia & hoppade upp i mitt knä, sötis :)
jag kommer sakna dom, & min familj & alla kompisar.. & christian, såklart! <3
aja, det är "bara" 5 veckor, det ordnar sig!

ska ta med mig bowlingklotet upp så får jag åka & träna nån gång där uppe, jag kan ju inte vara utan bowlingen så länge, då kommer jag ju bli helkass, haha xD

aja, nu ska jag försöka släpa ner väskorna, eller så väntar jag till pappa är hemma så får han bära ner dom för dom är tunga xD
haha, ha det så bra allihopa så hörs vi!
har ju datorn med mig så jag skriver nån dag snart igen!
pusshej!

1 kommentar:

  1. Jag åker med snart :S men du får ha de så himla kul där uppe :P

    Kommer sakna dej.
    Ha de så himla kul,
    // Beccca :)

    SvaraRadera