tisdag 9 september 2008

det är inte lätt att vara liten

Nu sitter jag i skolan, jag har ont i huvudet, såndär jobbig en som sitter i hela huvudet som gör ont hela tiden fast mer om jag kollar på något nära.
Det är jobbigt.
Men jag överlever, än så länge iaf ;)

"Bara" 3 lektioner kvar nu, sen ska jag bowla med gänget :)
Vet inte vilka som ska med men det löser sig :)
sen vill jag ha pizza ^^
sen blir det kanske kortspel ? får väl se :)

imorrn är det bageri & då vill jag göra brownies, för det är gott, & kladdkaka med :D
Så hoppas vi får göra det :)
Sen ska jag hem & träna bowling ^^
så mycket mer händer väl inte i veckan, måste pallra mig iväg & köpa linsvätska, min är snart slut :o

helgen blir lung, ska vara lite med crille, sen ska jag bara vara hemma & göra absolut ingenting eftersom det är sista helgen innan jag åker!
nästa fredag bär det iväg till eskilstuna minsann!
kommer nog gå segt dom där 5 veckorna där uppe, menmen.
jenny kommer en helg, crille kommer nog en helg & så ska jag hem en helg så vi får väl hoppas på att det blir bra :)

nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ha de bra, puss!

1 kommentar: