lördag 13 september 2008

the time flies away

Hej!



ska bara skriva lite, väntar på att hancock-filmen ska brännas klart, sen ska jag sova.

Nu kom den visst ut, men skriver klart ändå ;)



i tisdags blev det iaf bowling med emma, jenny & mirre i tboda :)

sen pizza med jenny & mirre, sen hem till pattiz & spelade kort & pictionary :)

mkt roligt ^^

sen gick jag & jenny & mötte, becca, klahr & johansson som skulle sova på hotellet eftersom dom hade frukost på onsdagen!

så va vi med dom, hängde med oss hem & kollade på tv! :)



i onsdags fick jag som jag ville, gjorde nötfria brownies, inte klara riktigt, ska göra klart dom på onsdag!

så gjorde jag riktig vaniljkräm & kladdkaka, det va mums :)

sen hem & träna bowling, gick väl sådär : 118, 123, 152

Tror jag det va, minns inte riktigt andra serien, men tror den låg där ngnstans :)

aja, imorrn är det min sista match innan apun, får hoppas det går bra! :)



sen i torsdags va de skola igen, orientering på idrotten, va jättelätt bana & jag tog ALLA kontrollerna !

gick själv men mats gick ikapp mig så gick vi tsm sen :)

efter vi va klara spelade vi dodgeball, bloninerna mot brunetterna, ja.

va ensam resten av kvällen, mötte jenny på tåget vid 9, gick hem & kollade på haja läget :)



igår va de lungt i skolan, 2 riktiga lektioner, på engelskan åt vi i resturangen, det va gott :)

åkte med 2 tåget till fkp, va på zreklam med jenny angående vårt uf-företag, ganska ovärt besök menmen :)



sen körde crille hem till mig, vi åt, kollade film & tog det rejält lungt!

spelade plump & poker sen med familjen, jag vann båda! :D



idag var vi i gökhem en sväng med sportbilen, sen har vi kollat filmer & så :)
kollade på Arn, första, inte så bra men nu har man sett den iaf :)

sen har jag laddat ner & brännt ut lite filmer så jag har ngt att kolla på under praktiken! :)

nu ska jag sova, höres kanske imorrn, då ska jag packa!

ha de, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar