söndag 7 september 2008

Det viktiga är inte hur man har det, utan hur man tar det.

okej, har inte skrivit på aslänge så det får bli en snabbis.
jag vet att jag sa att jag skulle försöka skriva varje dag, ah det har väl inte funkat kanske, menmen, spela roll.
jag har iaf en ny data nu & det känns bra :)
ny garderob & tvbänk med, rummet ser nu lite mer stilrent ut & är inte lika barnsligt längre, fast de lila tapeterna, lila skrivbordet & lila sängbordet sänker standarden lite, men man kan inte få allt!
ska köpa nytt sånt med om typ, 3 år kanske?

i fredags va det Ålle, & fan vad kul jag hade! :D
va med crille, jenny, mirre & massa andra på förfest hos crille, skit kul :)
drack lite för mkt, menmen som tur va hade jag ju nåra som höll lite koll så jag inte kom bort ;)
haha.. sen vid 2 tiden gick vi väl hem.
igår tog vi det chill på dan, sen vid 6 åkte vi på kräftskiva i Kleva, som jag har saknat det!
kul va det & Tobias va liiite full xD haha, men så kan de gå, alla hade kul tror jag iaf ;D
hehe. jag hade det iaf!
idag sov jag till 10, gjorde läxor tills crille kom upp ngn gång efter 12 :o
sen kom bengt & kjell.
sen bowling, gick väl sådär..

ehm, det har säkert hänt mer grejjer sen jag skrev sist, men det minns jag inte nu.
aja, nu ska jag lägga om mitt enorma skavsår på hälen.
sen tboda, brr
ha de, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar