söndag 31 augusti 2008

tell me why you are crying miss america

Pappa vaknade just till liv, klockan är kvart över 11, han har jobbat natt.
När han har ätit frukost & sånt så ska vi bygga ihop min nya garderob & tvbänk!
Köpte även en ny dator igår men den har jag fått igång! Ska bara hitta en usb grejj som vi har här hemma ngn stans, så jag kan få igång internet med!
Klantig som jag är glömde jag ju att köpa högtalare!
Aja, får göra de en annan gång när jag har råd!

Nu på morgonen har jag tagit ur alla kläder ur min garderob & lagt på sängen!
Igår kväll plockade jag ur bokhyllan & sminkbordet, så det är klart att bara slänga ut dom möblerna nu!
Ska bli kul att få lite nytt :)
Eller få & få, jag har betalat allt med mina egna pengar, så jag tror jag har så mycket som oj jag tror jag har räknat fel, för nu när jag räknade så ska jag tydligen ha 1000kr kvar på kontot, humm, jag vet inte för igår räknade jag ut att jag skulle ha typ 200 kvar.
Aja, får göra ett kontoutdrag en dag & kolla helt enkelt!

Nää nu ska jag skynda på pappa, jag vill börja bygga!
ha de bra, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar