torsdag 28 augusti 2008

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

okej, nu är jag här igen.
som sagt är det jobbigt att ligga i sängen hela tiden.
men jag satt faktiskt uppe en stund förut, hittade en blogg där en beskrev hur man gjorde inbakad fäta, visade mamma så fick hon öva på mig.
blev jätte fint, det nog finare med nytvättat rent hår.
& när det är nyblonderat, för nu såg jag bokstavligt talat ut som en zebra!
fan vad mörk hårbotten jag har eller :o herrejösses!
men jag har 3 pkt blondering liggandes här hemma, måste bara hitta en frivillig som kan göra det med, vill hellst inte göra det själv eftersom jag vill få det ordentligt gjort!
min faster gör det allra bäst för hon är så himla noga!
det är bra, för hon ser till att inte missa ett enda hårstrå i hårbotten! då blir det verkligen bra!
om man gör det själv eller ber ngn som inte är så bra missar man oftast lite här & där, & det vill jag inte!
jag vill att det ska vara samma färg överallt!

aja, det va inte det jag skulle skriva om, jag skulle ju skriva de jag skrev i tisdags men som försvann, gud vad irriterad jag blir när sånt händer eller!
ändå sparas inläggen automatiskt var 3dje min eller ngt, men ändå fanns det inte kvar!
baaah..

aja, back to reality..
va va de nu jag skulle skriva? jo!
det har inte hänt så hemskt mkt men i måndags va de skola igen, eftersom jag sov hemma & åkte med pappa på morgonen så var jag på stationen 6:09, tåget gick 7:11 mindre kul att sitta där helt själv en timma, men det gick ganska fort ändå!
vad gör man inte för att va hemma så mkt som möjligt?!
jag vet att jag låter galen! men jag vill verkligen bo hemma, thats it!
btw, har jag berättat att jag ska flytta hem till jul?! :D
tänkte inte berätta det först förän de va dags, men nu har jag försagt mig flera gånger så snart vet nog hela klassen om det så jag kan lika gärna berätta!
det ska bli skönt iaf :)
kanske berättar mer om det en annan gång, fast egentligen, vad finns mer att berätta?!

aja, har nog haft alla lektioner nu, förutom bageri, eftersom jag va sjuk.
menmen, ska berätta lite kort om ämnena:
alkoholhantering - nja, roligare finns
ung företagsamhet - hade kanske vart kul om man visste vad man ville göra!
engleska b - baah!
barteknik - kommer nog bli mitt bästa ämne!
natur - markko (u) släng dig i väggen! han är såå jävla tråkig!
svenska - ny lärare, hurrey. not!
PA - är väl snart klart så det blir nog bra.
Handel - känns lite ovärt?!
Roligion - äh, funkar
idrott - bajs på den nya läraren!
bageri - blir säkert kul :)

jaa, det är dom ämnena jag har :)
går ganska långa dagar & har långa lektioner, men wtf, man överlever nog, det är ca 288 dagar kvar till studenten & man ska inte klaga!
skönt att sluta kvart i 1 på fredagar iaf! det har dom satt på rätt dag, för en gångs skull!
plus att bageridagen har vi bara bageri, det är skönt!

nääh, nu ska jag sluta prata om skolan, det ja har skrivit ovan är nog inte kul för ngn att läsa, men vaffan, detta är ju trots allt en "dagbok" typ, så då får ni stå ut med lite onödigheter ;)

mina små katter ligger i sängen & sover, det har dom gjort hela dagen!
slöfockar ;) ni tror inte att dom brås på mig eller så va?! (a)

nä nu va de visst macka! men vi hörs en annan dag!
glöm inte att kommentera, det är så tråkigt annars, jag vet ju inte om ngn läser min blogg eller inte!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar