fredag 29 augusti 2008

Försök inte med något så misslyckas du inte!

Asså, kan inte ngn bara göra mig frisk?
The Poodles kommer till matfestivalen & jag missar dom! Fatta vad sur jag är eller!?
Så skulle ju Crille komma i morgon kväll, för jag har saknat honom så jävla mycket!<3
Men så säjer mamma idag, att han inte får komma i morgon, eftersom jag fortfarande inte är frisk & hon tycker jag behöver vila, visst behöver jag det. men som vanligt så är det helt fel helg att vara sjuk på!
För först skulle vi ju till sanna idag på förfest, det längtade jag efter hur mycket som hellst!
men sen skulle hon inte ha det, så då känndes det inte kul längre & jag skulle skita i det.
Men sen så pratade crille om att vi skulle åka till Gustav & det tyckte jag lät kul så det tänkte jag haka med på, så berättade pappa att poodles skulle spela då ville jag verkligen gå dit igen!

men nu har ju allt skitit sig bara för att jag är sjuk!
det är så typiskt mig att vara sjuk när det händer något! fan vad trött jag är på det!
funderade ett tag på att dra dit ändå, men jag insåg förut när jag va med mamma & hanlade så va jag helt slut igen när jag kom hem, så jag vet att det inte är ngn ide, plus att jag aldrig skulle få gå nånstans nu för mamma.
hon vill ju bara att jag ska bli frisk, & det vill ju jag med!
men inte blir det bättre av att jag får ett sms från crille som skriver att han ska ut & supa & att jag får väl roa mig själv hemma i helgen.
då blev jag lite sne, jag gillar inte att han går ut utan mig, visst låter det bittert?
men nu när jag är lite mer inne på den fronten & tycker det är kul så vill jag gå ut så mycket som möjligt.
det är okej när dom ska ut på krogen, för där kommer jag ändå inte in än så dit får dom gärna gå utan att jag blir avis, men..
jösses vad bitter jag låter, såklart han får gå ut, men det känns lite snett eftersom det va meningen att vi skulle gått tillsammans ikv & så, då känns det mkt värre på ngt sätt.. :/

aja, ursäkta om jag tråkat ut er, jag har mest bara beklagat mig ju!
men aja, ville bara få det ur mig.
nu ska jag försöka att inte tänka på det så mycket & hoppas det blir ngn annan kul fest ganska snart som man kan se fram emot! ngn som har ngt på g? ;D

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar