torsdag 7 augusti 2008

svårt att berömma den som har det bra, lätt att begråta den som inget har..

Sådär, nu är alla gamla bloggar borttagna :)

Sitter här & funderar på vad jag ska göra idag.
vill umgås lite med ulrika, men hon svarar inte på mitt sms, så vi får väl se vad som händer.
vill inte sitta hemma, vill göra ngt av mitt sista sommarlov!

igår var jag på ullared med mamma, farmor & jeanette :)
det va kul :)
känns inte som jag handlade så mkt men det måste jag gjort eftersom jag betalade över 1000kr så x) hehe..
aja, jag sa ju till mamma innan att om jag hittar ngt jag vill ha så ska jag köpa det!
ville unna mig själv lite presenter efter allt jobb & så :)

kändes ändå ganska bra eftersom jag har tjänat pengarna själv & så ^^

hmm, funderar på om jag ska klä på mig snart kanske ?
har vart uppe sen kvart i 9 men inte klätt på mig än :o

men jag vet ju inte vad jag ska göra idag än, & det känns onödig om jag måste byta om sen, så jag väntar lite med att klä på mig x)
haha, smart jag är va xD

höhö..

nää, får nog fan skicka ett sms till till ulrika, kan ju inte sitta här hela dan & inte göra ngt, känns ganska så meningslöst, eller hur?!

aja.
köpte helt underbara väskor igår btw!
mmm, mums jag kommer att ha skitsvårt att välja vilka jag ska använda nu när jag har flera stycken! :D hihi ^^

aja, ha de bra, puss!

1 kommentar: