torsdag 28 augusti 2008

hej!

jag håller på att kolla på ännu en morden i midsomer, som jag älskar!
men nu är det andra dagen jag ligger i sängen & jag har redan tröttnat så jag behövde sitta upp en stund så tänkte jag skulle skriva några rader (:

har fortfarande feber, har dock inte vågat kolla hur mycket, & näsan turas om att antingen rinna eller vara helt igentäppt!
ögonen rinner & svider hela tiden! beror också lite på att jag måste ha i linserna eftersom jag inte har ngra glasögon här hemma..
plus att mitt huvud känns som en sten! det är skittungt, det är jobbigt!

Felix väckte mig halv 5 i morses genom att gå på mig, slicka mig i ansiktet, gnugga sig mot mig & sånt. efter en halvtimma typ lyckades jag somna om, sen vid tjugo i 9 kom Fia & ville kela, slicka mig i ansiktet & skulle ligga på mig!
ååh jag blir galen på dom!
haha, men dom är ju såå söta!
just nu är dom bakom skrivbordet båda 2 & busar.
nu kom Felix fram, nu tuggar han på mobilsladden ist ;)
haha!

nää nu blir det tillbaka till sängen igen, orkar inte va uppe mer!
har nästan en hel rulle center kvar som jag kan smaska på (:

vi hörs kanske senare, då ska jag skriva om det jag skrev sist som försvann!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar