söndag 10 augusti 2008

kan ett farväl va ett lyckligt slut

gaah vad trött jag är!
men kom på nu när jag satt & läste lite andra bloggar att jag inte skrivit på ett par dagar så tänkte slänga in en snabbis innan sängen ;)

i torsdags blev det aldrig av att jag gjorde ngt, men på fredagen åkte jag ut till Kleva till Ulrika & Sandra, mycket trevligt!
Saknar dom töserna mkt! <3

Sen var det urnsättning & det var inte alls så jobbigt som jag trodde
vi åkte sen & åt på gondolino, hämtade crille & åkte sen till farmor & fikade.
kom hem vid halv 8 tiden ngn gång & då åt vi macka sen la vi oss & kollade morden i midsomer! :)
på lördagen åkte vi till liseberg med jenny & mirre, mkt kul! tack! <3
var hemma vid tio över 9 typ, vi åt lite tacos sen blev det lite MASH innan sovtime.
dock sov vi inte så mkt, eller jo mellan typ 5-10, för vid halv 4 kom BUSFIA! & skulle bråka, knuffas, bitas & klättra på oss & allt möjligt, vi höll på att få damp!

aja, vi skulle ju inte upp tidigt idag så vi lät henne hålla på tills hon somnade vid våra fötter (:
dagen har bestått av 2 st sällskapsresan filmer & lite mer MASH, mysdag inne helt enkelt!

aja, imorrn ska jag nog inte göra ngt, på onsdag ska jag till gbg på rix fm festival med jenny, ska bli kul!
jag & ulrika tänkte gå på bio en dag med, det värsta är bara att det inte går så väldans mkt bra filmer just nu, men vi får väl se!
sen ska mamma & dom åka till liseberg en dag med, ska fjäska lite & se om jag får följa med ^^
vann ju stjärnvinst på maraboue choklad i går, kan fjäska med lite såna ^^ hehe..

nä nu ska jag lägga mig innan jag somnar här framför datan, vi hörs!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar