söndag 17 augusti 2008

det är svårt att vara hjälte när ingen ser på

hejsan svejsan på er små muppar :D
idag är jag pigg & glad, inte bakis alls faktiskt!
mkt trevligt igår!
började dagen med att ta tåget till skövde & sanna! :D
vi shoppade, åt mat (mkt god pasta med kyckligwok! :D), pratade & gick runt i alla affärer & kollade, för sanna skulle hitta ngt, för hon ville shoppa!
haha, sötnos :) slutade med 3 tröjor till henne :)
jag köpte mig ett par skor (ovanligt va (a), en tshirt som jag har längtat efter i ett halvår! & en jätte söt klänning :)

sen, när jag shoppat mer än vad jag borde (a) så åkte jag tillbaka till crille, gjorde mig iordning lite, sen kollade vi på film.
Gustav kom & förfesten började, micke var med också, fast han var nykter.
Va lite trist i början, men sen när jag väl fick tummen ur rumpan & började dricka lite jag med så blev det mkt roligare, för då pratade vi allihopa i munnen på varandra xD
vid 10 tröttnade micke & skulle gå, jag hängde med för han skulle ha koll på mig ^^
så träffade vi edin & wiktor, så hängde vi med dom in till wiktor :)
sen ringde crille & undrade vart vi hade tagit vägen xD
haha, gick ut allihopa ner mot plantis.
gustav blir förbannad på sin mobil & kastar in den i en trädgård, smarto!
idag fick vi gå ut & leta efter den, vi hittade den som tur va :)
Sen fastnade vi på Statiol, kom fram massa folk & hälsade, crilles kompisar, va trevligt :)
Sen träffade jag massa gamla klasskompisar & så som jag kunde med att hälsa på, får passa på när man ändå är lite koko ;)
haha!
aja, sen gick vi till plantis, gick runt, pratade med massa folk :)
sen vid lite efter 11 gick vi till amphiteatern (stavning?) & lyssnade lite på momas guns (?)
jag skämde ut mig som vanligt, tyckte jag såg en gammal klasskompis, så jag gick fram & hälsade, men så sa han att han hette Emil, inte Robert som jag trodde! xD
haha, fan vad pinsamt! men han tog inte det så allvarligt, skrattade & sa att det inte var någon fara, så pratade vi lite xD haha, shit så det kan gå! xD
aja, sen gick vi runt lite igen, sen tillbaka för att lyssna på hell n' diesel :)
sen försvann både micke & gustav, nu hade vi nyktrat till ganska bra så vi gick runt & letade efter dom.
vi hittade dom inte så vi bestämde oss för att gå hem, då såg vi gustav x)
när vi väl kommit hem & lagt oss så skickar micke sms om att han & gustav va på väg hem.
vi hade bäddat åt gustav på golvet (eller ja, lagt fram en madrass & en kudde) så när dom kom hem stormade han in i rummet & började prata & grejja xD
hehe, somnade väl vid 4 tiden ungefär :)
mkt rolig dag! mer sånt ! :D

i fredags var jag med Ulrika :)
först hämtade jag & min familj henne, sen så åkte vi till skövde & upp till billingehus för att spela äventyrsgolf, kul men kom näst sist, som vanligt typ xD
haha. sen släppte dom av mig & ika på commerce :)
ika shoppade skor & ett linne, jag köpte mitt rosa nagellack :)
sen var det dags för bio :D
efter det så gick vi ner till stationen & såg det tåget vi tänkt åka med rulla iväg, så vi fick glatt vänta en timma på nästa tåg xD
hehe..
tack för en bra dag! <3

har även fått kläderna jag beställde i veckan :D
ett par svarta & ett par vita jeans, skitsnygga!
en ljuslila tshirt typ & en mörkröd jätte fin tröja :)
fast den ser ut lite som ett tält ;) men är jävligt skön :D
tar kanske kort på allt sen & lägger in på bdb ;)

nu ska jag fika med mamma, bara vi hemma just nu :)
sen ska jag nog inte göra så mkt mer ;)

skriver mer när jag har ngt att berätta! :D
ha det bäst! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar