måndag 11 augusti 2008

Titta aldrig högre än du kan se

vad tråkiga ni är som inte komenterar ngt!
iof så skriver jag väl inte mkt som är värt att komentera, & så är det väl typ ingen som läser, men ändå! xD

imorgon ska jag till liseberg igen :) skoj ^^
ska äta på en kinaresturang i Alingsås på vägen, pappa & mamma säjer att det är bra mat där, hoppas det, gott med kinamat! ;D
på onsdag åker jag med jenny till göteborg för att gå på rix-fm festival!
ska dock regna, men paraplyet åker med, för jag VILL gå! haha ;)

idag har jag inte gjort ngt av värde, jag har städat & rensat min garderob iaf!
så har jag beställt 2 par nya jeans & 2 tshirtar så det blir lite nytt i garderoben iaf ;)
hehe, kul med nya kläder!
kanske hittar ngn snygg tröja i gbg på onsdag, will se :)

nu ska jag svara på crilles sms, kamma håret, (nyss utkommen från duschen) sen ska jag kolla på morden i midsomer innan sovdags! :)

ha de, puss

1 kommentar: