torsdag 14 augusti 2008

Med lögner kan man ta sig framåt i livet, men man kan aldrig vända tillbaka.

ojoj, om 6 dagar börjar skolan igen & man kan ju inte säja att jag längtar direkt.
skolan är väl okej, men jag vill fan bo hemma, jag trivs bäst här & hade det gått hade jag flyttat hem direkt.
Visst har det vart skönt att kunna göra precis som man själv vill, äta vad man vill & sånt.
Men på ett sätt är det ändå bäst hemma.
Jag tror man har olika sorts ångest inför skolstarten.
Jag har den ångesten om att flytta hemifrån igen, men jag tycker skolan är okej, ingen gillar skolan, inte jag heller! men jag har inte panik över skolan på samma sätt.
Sen finns den ångesten äver att komma tillbaka till skolan.
Att börja gå upp i tid, läxor, prov, långa dagar, jobbiga håltimmar & allt det där.

Visst har jag den ångesten med, men inte på samma sätt nu när man är så inne i skolan & kan allt utan & innan.
Visst vill jag att det ska vara över, det vill alla.
Slippa alla hemska prov & skit, usch vad skönt det vore!

jaja, nu ska vi inte prata mer om det..

igår sålde jag min moppe :D
skönt!

jag & jenny var på rix fm i göteborg igår med, mkt trevligt, tack! <3>
i morgon ska jag bowla, måste komma i form igen!
min senaste bra period var i jan-mars :o
måste komma tillbaks till det nu!

jaja, idag har jag duschat & tränat lite - motionscykeln & ngra situps
cyklade lite på motionscykeln igår med, så man gör ngt iaf!
särskilt nu när jag börjat äta godis igen så behövs det, jag vill inte gå upp dom där 3kg jag har gått ner.

hmm, det var värst vad mkt tråkigt jag skrivit idag, ajabaja!
aja, så kan det bli.
nu ska jag kamma håret, sen ska jag nog baka en sockerkaka sen blir det nog morden i midomer :)

hade, puss!

1 kommentar: