onsdag 13 augusti 2008

Jag sa inte att det skulle vara lätt, jag sa bara att det skulle vara värt det.

hejhå, idag är alla här hemma på dåligt humör, inte kul inte kul..

men men, om ca 3,5h ska jag åka ner till tåget för att åka till göteborg (:
ska gå på rix-fm festival med Jenny, ska bli skoj :)
jag & mamma försökte få med tommy förut, för han behöver komma ut lite, han har legat hemma hela sommaren, men icke sa nicke, det ville han inte..
han är en liten fegis den pojken!
haha.

aja, imorrn blir det nog bio med Ulrika skulle jag tro, kul! :)

sen kanske vi hittar på ngt efter, eller före, vi får prata lite mer om det senare (:

på fredag har jag inget planerat, ska nog åka till Crille skulle jag tro, på lördag är det ju maratonrock, men jag vet inte om jag "får" följa med för dom ska ut på barrunda sen & det är jag tyvärr 5 månader för liten för :P
aja, får väl se, kanske kommer hem på lördag eftermiddag igen eller ngt, får se får se, tar det lite som det kommer, orkar inte planera trots att jag vill göra saker & veta så vill jag inte planera.
tycker det är roligare om man tar det som det kommer !

sen är det ju en stor nackdel att bo på landet, med skjuts & sånt.
eftersom det är så dyrt med bensin så vill inte mamma & pappa köra mig, så det är lite svårt att göra saker, då får man ta moppen helt enkelt.

på tal om det så ska den säljas nu!
ska bli så skönt att bli av med aset!
så jag ska fixa lite nu först, sen ska jag gå ut & tvätta den & så ska jag ta kort på den & lägga ut på blocket sen!

på tal om sälja så är min vinterkappa fortfarande tillsalu, intresserad ngn? ;)

hade, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar