fredag 15 augusti 2008

Vi tänker sällan på det vi har, men alltid på det vi inte har.

bowlingen igår, gick ganska okej.
egentligen är poängen INGENTING att skryta med!
men 2a serien var ju bra, & med tanke på hur jag har spelat den sista tiden så är det väl ändå ganska bra (:

1a: 98
2a: 172
3e: 111
4e: 145

Tja, som sagt, är nöjd med andra & fjärde serien iaf (:

sen gjorde jag inte så mkt mer igår faktiskt, jag & brorsan kollade lite film : hajar som hajar & mr and mrs Smith :)

helgen dåå:
idag- just kommit ut från duschen, vid 3 åker vi till skövde för att spela äventyrsgolf med Ika (:
efter det skjutsar dom oss till bion, sen efter det åker jag till Christian ^^

imorgon- ska träffa Sanna en stund, sen på kvällen ska jag & Crille ut & gå på ströget, eftersom det är maratonrock så är det lite folk ute så Crille ville passa på & gå ut & prata med lite kompisar & så :P

söndag- inget planerat, mer än att jag ska åka hem (:
det var väl det de!

har jag ngt mer roligt att berätta tro?
eehm, njää jag tror nog inte det va...
aja, nu ska jag klä på mig & kamma håret (:

ha de bra! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar