tisdag 28 oktober 2008

Små ting påverkar lätt stora hjärnor

för tillfället sitter jag & lyssnar på musik, ska även svara på mitt brev som jag fick idag av min brevkompis Mathilda från Halmstad!
Vet att det är lite stenålders att skriva brev, men jag tycker det är mysigt att läsa & skriva brev!
& Mathilda är en så himla mysig tjej så det är extra kul, jag lovar, vi skriver om precis allt!
Har pratat lite smått om att träffas snart med, det vore trevligt tycker jag!


Jaja, snart ska jag laga middag, helt själv, & koka ris, asså allvarligt så kan jag verkligen inte koka ris!
Varje gång läser jag fel &/eller förväxlar det på något sätt så jag alltid råkar ha i för lite vatten så jag typ kokar torrt & hälften bränner fast i botten innan riset knappt är halvfärdigt xD
Haha, så begåvad är alltså jag.
& så ska jag göra korvgryta med, det har jag aldrig gjort förr, men aja får väl se hur detta går :o



efter det ska jag ta på mig mina fina arbetsbyxor med gula reflexer & åka med pappa ut till gökhem så ska vi grejja med bilen, Jan ska nämligen lacka den på fredag så vi måste fixa klart den tills dess! :)
På lördag ska jag & pappa åka till Tibro & hämta min vinge! :D
fixade nämligen in ennons på blocket idag om att jag ville köpa en volvo 740 orginal vinge & en timme senare ringer en & säjer att han har en liggande & att jag får den för 200 spänn om jag kommer & hämtar den!
Skitbra tyckte jag så då blev det så :D
Har letat efter en på blocket i flera månader nu, men det är så stor efterfrågan på dom så har jag hittat någon & ringt så har dom redan vart sålda, men nu är det löst iaf, känns bra!
Nu är det bara stereon kvar, ska åka till Media Markt antingen i Skövde när dom öppnar eller så blir det en tripp till Jönköping ngn dag :)

Någon som vet när media markt öppnar i skövde förresten?

Aja, vad händer i morgon då?
Jag följer nog inte med Sandra & Ulrika till Skövde, även fast det hade vart kul, men jag har ju inte pratat med dom så det blir nog inte av.
Crille kommer nog istället tror jag, om det går bra för mamma, ska fråga det sen, har glömt av det i flera dagar nu :P haha, vilket närminne man har alltså xD

Idag har jag även vart duktig & ringt till bibliotetket & lånat om min engelskabok! :)

Nej nu ska jag skriva lite till på Mathildas brev innan jag ska laga mat, om 18 min ska jag börja med det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar