söndag 26 oktober 2008

home sweet home

det är fantasktiskt skönt att vara hemma igen.
inte för att jag inte trivdes där uppe, för det gjorde jag, verkligen!
både på jobbet & hemma hos Ela-Marie & Bror, hade lätt kunnat ha några veckors praktik till, faktiskt.
Det var underbara människor som jobbade där, & andra trevliga praktikanter!
Har fått en ny vän, vi bytte mobilnummer innan vi skildes åt i fredags, Sandra heter hon & bor i Julita :)
Kul men nya vänner!
Fick hela Tårtan serien av killarna på jobbet i fredags, haha dom är för roliga!
Fick även en skiva med Konditorns, & så hade dom bytt ut ansiktena på gubbarna på bilden & lagt in deras ansikten xD & lagt till bagaren & skrivit :"med Thomaz" haha, dom är så härliga!
Kommer sakna dom ! Lovade att hälsa på nästa gång jag var i Eskilstuna, & att jag skulle höra av mig om det var något :)

Haha, jaja.. Hoppas det gått bra för alla mina vänner på era praktikplatser?
Har väl pratat lite med några men har inte blivit så mycket eftersom jag inte använt internet så jätte mycket...

Aja, nu är jag hemma iaf & nu är det loov :D
imorgon kanske jag ska testa att baka en dansk chokladmoussetårta om jag hinner, annars blir det på tisdag.
sen ska vi åka till skövde & bowla & äta innan jag ska köra.
på tisdag kväll blir det gökhem, pappa ville att jag skulle hjälpa till lite med bilen för Jan ska visst lacka den på fredag :)
onsdag kanske jag ska till skövde med ulrika, sandra & katta, men jag vet inte än, får se, kanske.
torsdag kanske fika med jenny? får se :)
fredag ska jag köra igen.
lördag blir det nog fest utanför falköping någonstans, jag har ingen aning om vad det är, men det blir säkert bra :D
ska bli kul att träffa jenny & mirre igen, plus lite annat folk med såklart :)

sen ska jag självklart försöka klämma in att träffa crille någon dag med! haha.
10 månader på tisdag för tusan, haha. så jag ska träffa han på onsdag troligen, får väl se hur det blir, saknar honom iaf <3

nää nu ska jag kolla på film tror jag, sen soova..

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar