söndag 12 oktober 2008

du är så snygg när jag är full, låt oss dricka tills vi ramlar omkull

idag är det 3 månader tills jag fyller 18!
det har jag firat med glass & hallon, det var mumma! :)

var dessutom ute & gick en timma & 20 min innan, så jag tyckte jag var förtjänt av det x)

igår var vi ute & gick en timme & 10min, känndes bra det med!

idag har inte hänt så mycket mer, ska in & ducha snart tänkte jag, håller på att kolla på massa bilder på bilddagboken, för i fredags när jag loggade in så hade 40 vänner lagt upp bilder, men nu har jag bara 16 kvar så det tar på't!

jaja, på fredag ska jag hem till Floby iaf, tjohoo! :D
Lördag blir det bowlingkväll, ska bli kul att träffa allt folk igen!
Söndag ska jag få spela matchen, håhåjaja, undrar hur fan det kommer gå xD haha..
sen åker vi tillbaka hit på måndag kväll, det ska allt bli skönt att komma hem lite!
sen är det bara 4 praktikdagar kvar, sen får jag komma hem på riktigt, & då blir det hemmamys!
Sen är det lov, det ska bli såå skööönt!

några slappdagar vill jag ha, sen kanske vara med lite vänner & en fest skulle inte vara helt fel, någon som har något på g?

nä nu ska jag sluta pladdra & göra ngt vettigt, ska beta av ett par bilder till på bdb innan det blir duschen :)

ha det bäst, pusshej!

btw hade jag namnsdag i måndags, ni glömde säja grattis!

2 kommentarer:

  1. wiee:D, ja festa skulle inte va fel..
    grattis iegn:D

    SvaraRadera
  2. håller med vill me på fest.. fast jag ska ju på en.. på helgen.. men Daniel.. ni kan sæker komma om ni vill.. men vi måste træffas på lovet.. saknar dig <3
    Och grattis :D

    SvaraRadera