lördag 22 november 2008

All I want for christmas...

Pratade nyss med Carola i telefon , längesen nu, hon undrade lite vad jag önskade mig i julklapp, hur jag mådde & om jag skulle med & fira Jacob nästa helg & lite sånt :)

Sen har vi satt upp julgardinerna & putsat fönstren :)
Jag putsade mitt & Tommys, sen orkade jag inte mer, & pappa satte upp mina gardiner :)
Nu väntar jag bara på att pappa ska komma & byta ut lampan i fönstret mot en stjärna :D
Mer än såhär behöver det inte bara tycker jag, joo lite tomtar med, men så mycket som vi har, är lite mycket tycker jag, men det blir bra stämmning & mycket mysigt!
Bara granen som fattas med, fast den klär vi inte förän 2 dar innan julafton, så den får jag allt vänta på ett tag till ;P

Vart ska ni vara på julafton? :D
Jag ska vara med familjen hos Jan & Jeanette iår :)
Har inte vart där & firat jul en enda gång så det ska bli kul :)
På ett sätt ska det bli skönt att inte vara hos farmor, alla tankar på farfar & sådär, men han kommer alltid finnas i mitt hjärta & jag saknar honom varje dag! <3

Nej nu ska jag sticka & vila :)

-

1 kommentar:

  1. hehe jadu dig kanske eller mig eller nått :P har lite besluts ångest här jag tycker du får välja vart ja ska :P

    SvaraRadera