söndag 11 januari 2009

Maybe you just wanna use me

Största delen av dagen har spenderats i bowlinghallen, mellan 14,30-20,15
Var ifrån en timma & handlade & åt på donken.
Vart ganska drygt det sista & jag var fruktansvärt rastlös!
Jag & Tom spelade matchen idag, fick med oss ett poäng iaf!
Vill starta ett nytt lag till hösten, någon som vill spela med mig?

Är nu iaf bestämmt att det blir utgång på tisdag, kommer bli kanon (y)

Nu har jag gjort 2 teoritest, ett med bara vägmärken & ett med allt, gick bra på båda utan något fusk!

Skola imorgon igen, blää!
18 år imorrn, shit va tiden gått fort! kändes som det va igår det var november & jag tjajade om: "2 månader kvar" & "en månad & 19 dar kvar"
Haha, aah jösses.

Klippa mig på Tisdag med, behövs verkligen! Vet lite vad jag ska göra, men det återstår att se!

Nu ska jag lägga mig & kolla på nån film tror jag..

(kan fortfarande tvivla vissa stunder, vill du inte visa det för alla andra?)

-

2 kommentarer:

  1. Vad menar du med de sista? Finns om du vill prata om det :) det vet du!

    SvaraRadera
  2. ja vad menar du me de sista. ?. finns för dej:D<3

    SvaraRadera