lördag 8 oktober 2011

Moves like Jagger

Jag har inte tagit mig för att blogga sen jag kom hem, har haft annat för mig. Men ska la försöka komma igång igen :)

Jobbade en dag i veckan, torsdagkväll. Annars har jag bara slappat, packat upp väskan, städat, vart i Skövde med Jenny, besiktigat farmors bil osv :)

Igår va de bowlingträning, sen va mamma, pappa & tommy här på middag. Sen kom farmor, els-marie & bror på fika, så va fullt hus här ett tag :)

Idag är Rickard & mekar med bilen, medans jag håller på att tvättar! I eftermiddag ska vi på 4års kalas hos Joel!
Tänkte jag skulle baka lite, om jag nu orkar/ känner fört!

Annars blir de bara tv & en dusch innan det är dags för kalajs!

Ikväll har vi inget planerat, rätt gött.

Imorrn äre matcher, sen på kvällen ska vi fira Rickards mamma med Tacos!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar