fredag 30 september 2011

3.30 PM (15.30)

Hejsansvejsan!

Idag har vi vart pa Miami Beach och kopt presenter, sa nu ar nog det avklarat tror jag :)
Sen kakade vi lunch pa ett stalle som heter The Cheesecake Factory :) Jag at pasta med sparris, kyckling & typ nachochips, de va mums men starkt!

Sa nu sitter jag har, Mirre hamtar Emma i skolan sa skulle de nog kopa lite klader. Eva kom hem for en stund sen.
Ikvall ska vi ut pa en klubb som heter Mekka, far hoppas det blir kul :)

Igarkvall bowlade vi, de va 60 banor i hallen! Superstort ju :o Innan de va vi pa ett shoppingmall & Mirre kopte lite klader, sen at vi pa Subway innan bowlingen :)



Tankte att jag skulle ga & duscha, sa lika bra att fa det gjort :)
Ha det bra! Nu kanske vi inte hors foren jag kommer hem. Sa i imorrn ska Mirre pa sin spanskakurs, da ska jag shoppa lite under tiden. Sen blir det kanske poolhang & pa kvallen kanske vi ska till ett stalle som heter typ House of Horror, om jag vagar ;)
Sen pa sondag blir de ju som sagt tatuering, sen gar mitt flyg 21.30 :)

Sa ni far ha de sa fins sa lange, snart kommer jag hem!
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar