torsdag 1 september 2011

nu vill jag väcka alla runt omkring, alla ni som vill höra på

Nu har jag & Rickard vart rediga & städat hela lägenheten plus vart på återvinnningsstationen med massa tidningar, kartonger & skit  :)
Så va vi inne på Lidl en sväng på vägen hem, så ikväll blir det majskolvar & choklad!

Imorrn kommer Nina på kaffe, sen händer det nog inte så mycket mer. Blir nog bara mys på kvällen för Rickard ska jobba övertid på lördag, kul för han ;)
Så när han jobbar åker jag med Jenny till Skövde för lite shopping inför resan! Behöver några böcker att läsa på flyget bla. Är väl svårt att få tag i sommarkläder nu, men får väl se om jag kan hitta nån klänning som jag kan ha :)

Blev rätt besviken när jag & mamma upptäcker att datumet för hemresan är en vecka för tidigt! Så ringer & försöker ordna, men självklart är biljetten låst på det datumet & inte ombokningsbart. Så om jag ville åka hem senare fick jag snällt köpa en ny biljett. & det har jag absolut ingen lust med, att lägga ut massa pengar till, nejtack! Men får väl försöka hinna med så mycket som möjligt på de 9 dagarna jag är där :)

På lördagkväll blir det kräftskiva ute i Kleva! Haha det vet man aldrig hur de kan sluta, blir nog skitkul ;D

Nej nu ska jag ringa mamma & sen gå & duscha innan jag myser ner mig i soffan igen :) Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar