tisdag 20 september 2011

giiirlsnight!

Nu är jag färdig, så sitter i soffan & väntar på att Jenny & Becca ska komma, dom är på väg! :)
Kommer bli en helmysig tjejkväll med god mat, hårfärgning & cheescake! Ska bli skönt att umgås lite med dom nu innan jag åker :)

Sen imorrn kommer Rickard va hemma på kvällen, för han ska på kurs på dagen, så då blir det mys med han :)

Väskan är nästan färdigpackad, bara bikinis som fattas! Ska hem & hämta de jag har hemma imorrn & hoppas innnerligt att den nya & klänningen jag beställde kommer imorrn så jag kan ta med mig de!

Nä ser att jag behöver rätta till kuddarna här i soffan :)



Mina godingar ;) <3


4 kommentarer:

  1. Fyy vilken hemsk bild på mej :P

    Men massa mys va det o ha så undertbart så måste vi ses när du kommer hem :) <3

    SvaraRadera
  2. Haha nej :)
    Tack fina du! Klart vi måste :)<3

    SvaraRadera
  3. mm katt mat;) hahha hittade du inga finare bilder;)

    tack själva:)<3

    SvaraRadera
  4. HAHA vadå dom är la snögga ;D <3

    SvaraRadera