måndag 12 september 2011

nu ska jag leva livet

Gick & jobbade igår & det gick faktiskt väldigt bra :) Förkyldningen hänger i men nu börjar de ge sig iaf & de e gött :)

Nu ikväll blev jag supersugen på kola, men hade varken sirap eller blockchoklad & då är det inte lätt.
Så åkte iväg en snabbig till affären & köpte. Blev 2 olika :)

Rickard somnade redan kl 7 i soffan, en timme senare gick han in i sovrummet & la sig, haha :)
Nu tittar jag på hollywoodfruar & väntar på att sista kolan ska stelna ordentligt :) Sen blir det kaffe & kola innan det är dags att gå & jobba igen.
Imorrn ska jag va på jobbet kl 15 för nåt samtal med chefen & nån mer :P

Jag börjar bli nervös inför usa resan! Ska bli skitkul att träffa Mirre & åka iväg, men är nervös inför flygresorna, helt ensam! Usch, men jag hoppas att de kommer att gå bra :)

Nää nu ska jag kolla runt lite innan de börjar igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar