onsdag 14 september 2011

Jenny & Becca, I need you!

Blev mys framför Monsters Inc igår, mycket trevligt! Kul att du kom Becca :)

Idag sov jag till halv 4, gick upp 4, lagade mat & duschade. Sen iväg till bowlingen för match kl 6, vi vann! Både jag & Jimmy spelade riktigt bra så de va kul :)

Sen efter så kom mamma & pappa med hem, pappa hjälpte till att sätta upp tavlan & en klocka, liten smygtitt på de får ni här :)





Sen fikade vi lite & dom åkte hem för en stund sen, nu sitter jag här framför Simpsons medans Rickard sitter där inne & spelar :P
Imorrn måste jag upp tidigt för ska vara på vårdcentralen 14.30, aja blir nog bra :)

Jag skulle behöva lite hjälp, Becca & Jenny svara ärligt nu! Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår! Jag har inte blonderat mig sen typ januari februari nånting, färgade lite ljusa slingor i Maj bara. Nu har jag fått ganska rejäl utväxt. Men jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag har funderat på att låta min naturliga hårfärg växa ut, kanske göra slingor i min färg. Men jag har ju provat att vara brunhårig förut & jag har aldrig riktigt helt trivts med det. Men ändå, åh jag vet inte vad jag ska göra. Vad tycker ni? Ska jag låta de bli som min naturliga eller ska jag blondera det igen?
Har blondering här hemma, så ska jag göra det är det bara att köra. Vill gärna ha bestämmt mig tills jag åker, så om jag ska blondera mig vill jag gärna ha gjort det innan.
Men jag tror det lutar åt att blondera det igen, men vad tycker ni? Ärligt nu :)


Nä nu ska jag vattna blommorna sen ska jag titta på Svenska Miljonärer :)

12 kommentarer:

  1. Jag tycker ditt hår e fint som det är just nuuuu :) Men du kan ju göra lite slingor bara om du vill det också? Fast jag tycker du e sjukt fin i blont så det tycker jag absolut du ska ha! Kanske är kul och antingen färga eller slinga innan du drar till Miriam? Men tycker det är fint med antingen slingor eller färga det helblont :) :):):):)

    SvaraRadera
  2. tycker du ska göra slingor;) eller som becca säger:) pusss

    SvaraRadera
  3. Jag gillar de faktiskt också som det är nu, så kanske bara skulle slänga i lite blonda slingor? :)
    Kan nån av er eller båda två komma hit en em/kväll nästa vecka & hjälpa mig? :)
    tack för svaren! <3

    SvaraRadera
  4. Jag tror nog jag kan komma nån kväll nästa vecka :) O hjälpa te och vore roligt o få se dej en sista gång innan du drar iväg min lilla nöt :) <33

    SvaraRadera
  5. O ja jag tycker du ska köra på blonda slingor :) <33

    SvaraRadera
  6. jag kan nog alla dagar förutom fredag kväll:)pusss<3

    SvaraRadera
  7. Va kul, då kan vi ha lite giiiirlsnight innan jag drar :D Jenny, jag åker fredag så om du inte vill färga slingor på Rickard rekommenderar jag en annan kväll ;)
    Blonda slingot it is! Vad tror ni om tisdag? Puss på er <33

    SvaraRadera
  8. haha va fan han kanske skull passa it? Va säger du Jenny? ;)

    Ja men tisdag ska jag nog kunna :) Så då kan vi ha värsta myskvällen :) <333

    SvaraRadera
  9. Haha jaa men eller hur ;)
    Precis, Jenny kan du då? :D så kan vi laga nån goo mat och Mysa :) <33

    SvaraRadera
  10. hahah jo men de skulle han nog passa i tror jag;) hahah de ska nog passa:) är ledig hela dag så:)

    SvaraRadera
  11. Tror det med ;) men kom när ni vill efter 4, jag jobbar natt så :)

    <333

    SvaraRadera
  12. Jag ska fjäska med pappa om jag får låna bilen men ska nog inte va några problem hoppas ja :) Myyyys <3

    SvaraRadera