lördag 17 september 2011

Legend of the guardians

Har varrt en lång dag med mycket bilåkande! Åkte vid halv 9 tiden imorse iväg, först hem & hämtade kärran sen mot mormor & morfar! Efter att kört lite fel så va vi framme vid 11.15, bara en kvart efter utsatt tid ;)
Så fikade vi, bärde ner frysen, käkade middag & fick fast frysen på kärran!
Åkte därifrån vid kvart över 4, kör typ 6-7 mil fel på vägen hem (missar en avfart & det är hundra mil tills nästa så man kan vända). Så var hemma runt 7 tiden, äntligen!
Så kommer pappa & hjälper till att bära in den. Samtidigt kommer Jenny :)
Så när vi är klara åker vi iväg & handlar lite gott, så jag & Jenny hade mys i soffan med musik, chips, grönsaker, dipp & nån drink :)

Nu va hon trött, så har bäddat ner henne i soffan & jag sitter nu i sovrummet & ska kolla film :)
Ni kanske undrar vad Rickard gör? Jo han sitter vid datorn & där har han suttit sen vi kom hem!

Igår hände inte mycket, jag tänkte gå upp vid 11 för att få lite gjort, glömmer att ställa klockan & vaknar halv 2. Är så jäkla trött så jag somnar om tills Rickard kommer hem tjugo över 3!
Så blev de att duscha & laga mat, sen tittade vi på Legenden Om Ugglornas Rike, vilken va väldigt bra faktiskt!



Imorrn äre match igen som gäller, men nu ska jag titta på film! Har satt på The Forbidden Kingdom, men vet inte om jag känner för att sen den, aaaja vi får se :)
Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar