torsdag 15 september 2011

lite bildlös blogg

Hej vänner, detta är mitt 891:a inlägg, slå de ni ;) Haha.
Idag var jag på vårdcentralen & fixade intyg & nya allergitabletter. Sen hem & laga mat, lax muuuuuums :)

Städat lite & börjat packa inför resan. Det gör att jag får ångest, jag har ingen aning om vad & hur mycket jag ska ha med mig :s Garanterat att jag kommer ta med för mycket & inte använda hälften. Men tar jag inte med det kommer jag att vilja ha det. Hm, har packat lite provisoriskt nu, så får vi se när det är dags att verkligen ta tag i det, om jag ska ta ur nåt eller inte. Vill inte ha med för mycket heller, för jag vill ju kunna shoppa lite & få med mig allt hem :)
Men vad jag längtar! Åh vad det ska bli roligt :)

Va & handlade för en stund sen, men nu ska jag nog inte göra nåt mer idag. Bara ta de lungt framför tvn. Blir Sol, fest & oroliga föräldrar om en stund. Haha det är ju kul, lite överdrivet kanske, men kul :)

Nä nu har jag väl inte så mycket mer intresanta grejer att berätta, J & B, läs kommentaren jag skrev på förra inlägget, nåt ni kan? :)

Ha de bra! Puss&kram

1 kommentar: