tisdag 27 september 2011

5.25 PM (17.25)

Halloj!

Borjade dagen med typ brunch pa ett stalle som heter Ihop ihop med en kompis till Mirre & hennes kille. Jag at crepes med nan sorts creem chees, jordgubbar & banan, de va gott & sott :) Sa de va trevligt!
Efter det sa akte vi till Miami Ink! Sa har bestammt tatuering & vart jag ska satta den, sa pa sondag ska jag gora den! Dyrt kommer det att bli, men det hade jag ju raknat med sa :)





Sen var vi pa en shoppingrunda, kopte parfym, sen kopte jag nagra olika bodyspray & lotion inne pa victorias secret, & sa nagra presenter & sovernirer med :) Sa det har vart en lyckad dag!

Sen blev det en brownie pa starbucks innan vi hamtade Emma i skolan. Sa nu jobbar Mirre, sa jag har packat iordning i min vaska, baddat sangen & lite sa.
Nu tankte jag ga ut & hamta lite isvatten, sen bara kolla runt har & kolla pa tv frams tills Mirre slutar.
Da ska vi troligen ivag en svang for Mirre ville att jag skulle traffa en tjomme ;)

Imorrn ska vi aka Jetski om vadret tillater! Kul :D
Vi hors mer imorrn igen! Puss&kram

1 kommentar:

  1. Åh hoppas du har det kanon gumman, eller aa KLART du har :) Men jag saknar dig iallafall! Och ha en underbar vecka, minns inte när det va du skulle komma hem, men kan vi inte ha en myskväll nån gång då? Vill höra allt!!! :) Puss på dej <3

    SvaraRadera