söndag 9 december 2012

Gagnamstyle!

Tjejerna har åkt hem, jag har pockat iordning & diskat så mycket som gick plats i diskstället.
För självklart pajade diskmaskinen nu ikväll när den va knöfull med disk!!
Sitter nu i soffan med två trötta katter :)

Rickard hade precis börjat ett nytt spel så han kommer inte göra mig sällskap på längelänge till, så jag tror att jag ska bädda ner mig i sängen!

Imorrn ska jag på julmarknad, men inte bestämt mig än om jag ska ta Floby eller Åsle Tå, men lutar åt Åsle!

Bowlingen är slut för året med, så har en fri söndag! Känns himla konstigt att inte behöva spendera flera timmar av söndagskvällen i bowlinghallen. Men ganska gött att kunna göra nåt annat då med :)



Tack för ikväll girls, måste ses oftare! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar