fredag 14 december 2012

Nyförlovade :D

Ett tag bloggar jag så mycket att jag gör tidsinställda inlägg så de kommer ut med jämna mellanrum & sen helt plötsligt glömmer jag/orkar inte/har inget att berätta att det är inläggslöst i flera dagar! Trist, men det är så med mig :P


Jaa veckan, måndag-tisdag jobbade jag eftermiddagarna. Onsdag-Torsdag hade vi tagit ledigt, så onsdag förmiddag duschade & packade vi ihop oss & tog tåget ner till Göteborg!
Bodde på hotell, myste & gick på Liseberg :) Bytte ringar på rummet med mousserande vin & ett stoooort fruktfat :)

Igår när vi kom hem så blev en sväng på stan här, va & fikade hos mamma, satte fram mina tomtar & planterade några arrangemang :)

Idag ska jag jobba kvällen, känns himla konstigt att gå & jobba en fredagkväll, för de gör man ju aldrig annars :s Menmen, är en kort kväll som börjar med smörgåstårta! :) Så de ska nog gå bra :D


Nu ska jag klä på mig & pyssla lite här hemma. Håll tummarna på att vår nya diskmaskin kommer idag, orkar inte vänta till nästa vecka!!

Imorrn spelar jag final som inhoppare åt en i ett annat lag, så kom & titta när jag är supernervös om ni vill! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar