lördag 15 mars 2014

En lördag i mars

Hänger i soffan och tittar på Harry Potter och hslvblodsprinsen. Blivit några Potter filmer i veckan, skönt att fördriva tiden med nåt :)
Idag mår jag lite bättre, har tillochmed vart ute idag, hämtade pizza till kvällen ;)
Så imorgon hade jag tänkt bowla, hoppas verkligen jag klarar det för nu är jag verkligen trött på att vara sjuk!!

Vi har tittat på alla avsnitt av once upon a time som finns ute, älskar serien, såå underbar !! Sen håller vi även på med breaking bad. Är också sugen på game of thrones, nya säsongen av vikings och arrow. Vad ser ni på för serier?

Sovit väldigt mycket i veckan, vilket år skönt. Men när jag tänkt gå upp vid typ 10-11 så är jag så himla trött, ögonen svider och jag har fått lägga mig igen och blunda. Sover sen som en stock, idag vaknade jag inte förrän strax efter 12 och kom inte upp förrän 1,va fortfarande trött då. Konstigt, undrar vad de kommer sig? :p


Jag har fått lite färg!! Brukar aldrig få de, blir oftast bara kräftröd sen synd de inte, men nu är det faktiskt brunt! Så kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar