söndag 30 mars 2014

Härliga vår helg!

Va duktig ett tag och hade massa idéer och bloggade varje dag. Nu har jag glömt av det, haha!
Har iallafall haft grill premiär här idag, med Sandra och Tobias! :) vart mys!

Igår va jag i uddevalla ned mamma, pappa och brorsan. Åkte vi halv ett typ, åkte till moster och fick lunch. Sen åkte jag, mamma och moster till Ikea! Blev lite handlat som vanligt ;) sen tillbaka till dom, fikade, spelade wii med kusinerna och käkade tacos! Sen åkte vi hem och Rickard hämtade mig hos mamma och pappa sen, va hemma vid halv 12 :)

Idag på dagen har jag håller igång hela tiden! Städat, tvättat, planterat lite vårblommor, hämtat ved, fixat mat, bakat strassburgare osv :)
Är kul att greja när man själv vill :)
Vart underbart väder med! Haft dörren öppen hela dagen, så himla skönt :)

Veckan i övrigt har gått fort!
Ska visa lite bilder på vardagsrummet en dag, fått min stege och köpt nya filtar och kuddar, så nöjd! :)

Rickard har gått och lagt sig men jag är inte trött än :p så vet inte vad jag ska göra nu :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar