måndag 10 mars 2014

Äntligen hemma!

Så himla gött att va hemma igen!
Dock va hemresan pest & pina! De tre sista dagarna innan vi skulle åka hem va jag förkyld, de gick väl okej, men dagen vi åkte hem blev allt värre. Jag hade feber, det va självklart 30 grader varmt den dagen så jag hade det jättejobbigt. Så tänk då alla köer på flygplatsen, värmen & alla timmarna det tog att flyga hem. Åh jag hade ont i halsen, hostade & va förkyld. Kul :P
Fick så ont i öronen när vi landade att jag trodde mina trumhinnor skulle gå sönder, seriöst har aldrig haft så ont i öronen förut! Sen hade jag lock på vänster öra två timmar efter vi landat!

Så ni förstår att de va gött att komma hem! :)

Så igår va vi inne & bowlade, gick väl okej fast jag va heeeelt slut efter!  Sen dess har jag legat, tror jag har åkt på influensan :(

Så nu ska jag lägga mig här igen & tycka synd om mig själv. Brorsan va här förut med Cola & glass, tack! :) För de finns en till här i huset som inte heller mår bra, tyvärr :/


Jag rider kamel ute i Lilla Sahara! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar