fredag 21 februari 2014

Bye Bye

Fredag, imorron åker vi! Så gött! :D

Idag gick jag upp tio över sju, hade tid hos dietist kvart över åtta. Sen köpte jag mackor och semlor på mössebergsbagaren och lite smått på maxi innan jag åkte hem :)
Håller på att tvätta så det är tomt, vi har hämtat in ved, svärmor och Ingemar har vart här på fika, dammsugit och packat det sista. Så nu är nog allt okej inför resan :)

Igår var jag inne i stan och hämtade min vita vinterjacka som jag lämnat in på kemtvätt. Ren och fräsch igen :)
Sen tog jag och Jenny en lång mysfika på tant brun! Åt den godaste morotskakan på länge, åh så god!! :D Tack för fikat sötnos! <3

Ikväll blir det lugnt här, ska hämta kinamat, duscha och gå och lägga oss hyfsat tidigt för vi ska gå upp strax innan fem imorgon.



Trivs så super bra i nya frillan! Otroligt lättskött, behöver bara schampoo och behöver inte föna längre! Så skönt! :D

1 kommentar:

  1. KOM HEM FÖR JAG LÄNGTAR EFTER DEJ :) <3
    Jennie abstinensen är hög nu;)
    njut av solen<3 pusss puss på dej<3

    SvaraRadera