onsdag 5 februari 2014

Boomerang

Idag har jag vart inne i stan ett par timmar. Började med att fika med Becca! Blev räkmacka, va gott & så mysigt att få prata av sig lite :) Så va vi på ÖB en sväng innan jag körde henne till tåget :)
Tack för fikastunden fina du! :) <3

Sen var jag & köpte 4 säsonger av House som jag ska ge till amma när hon fyller år :) Fick även sålt två tavlor som jag lagt ut på samma sida :)
Skulle gått promenad med Jenny men vi struntade i det ;) Va gött, så handlade & åkte hem :)

Nu tar jag de lugnt i soffan & dricker kaffe :)

Igår kom vår fiber igång & idag har jag fixat tvn :) Vi tog mixa 8, så har valt ut vilka kanaler vi ville ha :) Tog boomerang, vilken vi inte haft innan. Så kul! Tittat på familjen Jetson & familjen Flinta, är så roligt att se sånt man kollade på & älskade när man va mindre :)


1 kommentar: