söndag 2 februari 2014

Once upon a time

Denna serien ramlade jag på en gång när jag satt & slösappade på tvn för as längesen.
Så sa jag till Rickard att jag ville börja se på den, för den verkade bra. Nu har han laddat hem de två första säsongerna så vi kunde ha med dom på plattan till Marocko, så vi har nåt att titta på framåt kvällarna när vi ska sova & så.
Men typ förra helgen, eller om de va helgen innan dess? Så började vi titta för att se om de va nåt att ha, & det är så himla bra! Sträckkörde sex avsnitt som vi hade på tvn & jag vill se meeeer!
Men nu har vi (typ) bestämt oss för att spara resten & ta med oss.


Har ni sett den? Va tycker ni? :) 
Jag är helt fast!! 




2 kommentarer:

  1. Asså, ÄLSKAR den serien!! Sitter och väntar på nya avsnitt till säsong 3 :D
    LOVE IT! :D

    SvaraRadera