lördag 8 februari 2014

en vanlig lördag i februari

Nu är jag äntligen klar med pappas presenter! Gjort en tavla & skickat efter Nordmans nya skiva, så det blir han nog glad över får jag hoppas :)

Har en skinkstek i ugnen, ska bli riktigt gott!

Igår sov jag till 11, sen kom mamma & pappa! Vår hydrofon läckte vatten, så vi fick ringa in pappa & han & Rickard fixade det :) Så fikade vi & spelade kort innan vi åkte in till stan & tränade. Gick hyffsat bra, tränar in ett nytt "grepp". Måste vinkla ut handen liiite mer så jag får skruven att hjälpa mig. Så bara att fortsätta öva på det!
Sen åkte vi hem & gjorde tacogratäng till middag & bara myste framför tvn :)

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Duschat, handlat lite, hämtat ved, städat kontoret, tvättat & så har jag gjort pappas tavla :)

Imorrn är det egentligen uppehåll på bowlingen, men då ska jag & pappa spela dubbelmatch! Ska spela de två matcherna som vi missar när vi åker iväg. Så det är skönt att få de spelade! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar