tisdag 11 februari 2014

hej och hå farbror blå

Första matchen i söndags gick inget vidare så vi förlorade. Sen va vi & käkade lite innan vi körde nästa match & det gick sååå bra! Jag slog pappa till & med! Jag gjorde 550 & pappa 520!
Så kul! Slog nytt personbästa i första serien, 212! :D Wiiie, jag kan ju faktiskt! :D

Igår var det jobb sen va jag & klippte & färgade håret! Älskar färgen, askblond! & har fått massa komplimanger för frisyren idag, alla tycker jag passar superbra i det! Så det känns himla roligt! :)

Idag efter jobbet va jag hemma en snabbis & tog ett mellanmål innan jag åkte in till stan. Började med att köpa sandaler till resan, sen sprang jag & letade efter silvershampoo men hittade inget. Tror jag får beställa det :)
Sen var jag & gjorde mitt första cellprov. Asså det är inte så himla farligt. Klart det räcker med vart tredje år, men annars så är de ju inget att va rädd för menar jag. Det gör ju inte ont direkt :)
Sen åkte jag till Skara & köpte två jeansjackor & en klänning som jag hittat på en sida på facebook :) Handlade på Citygross med när jag ändå va där :)

Nu har vi käkat middag plus efterrätt, blev semla till Rickard & chokladboll till mig :)

På fredag är det ju allahjärtansdag & jag har planerat värsta dundermiddagen med Tacos! ;) & lite geléhjärtan efter de! Sen om jag känner Rickard rätt kommer han att somna, för han är alltid supertrött på fredagar när vi jobbat tidigt ;)
Lördag ska vi hem till Therese & Johan på myskväll! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar