måndag 17 februari 2014

ofrivilligt hemma idag

Hej kära migrän, vad roligt att du hittade till mig igen, det är ju så jävla trevligt att ha sån huvudvärk att man grinar & mår så illa så man spyr. Klarade mig dock från spyor idag, även fast de va nära :P
Vid 12 idag får jag mitt flimmer för ögonen & tar tabletterna med en gång, men jag ville verkligen inte vara hemma från jobbet igen, men hade inget större val :P

Så jag gick & la mig vid sängen vid kvart i ett efter vi ätit lite lunch, ligger & blundar, halvsover, Rickard pussar mig hejdå vid halv två typ. Vid tre tror jag fick jag gå upp på toa & ville spy, klarar mig som sagt från de, går & lägger mig igen & sover till kvart i 5. Huvudvärken är inte alls farlig & jag känner mig okej igen, skönt :)

Så nu ikväll har jag mest bara legat i soffan framför tvn, va uppe & lagade mat bara :)


Hade en trevlig kväll i lördags hos Johan & Therese, Marcus & Emelie va där också, så va fullt ös med tre barn :)  Fast jag tycker att det är lite mys! Så vi köpte pizza, halvkollade lite på melodifestivalen & bara umgicks & pratade, mys! :) Sen åkte Marcus, Emelie & Albin hem vid nio, sen la dom barnen & vi kunde ha mys med grönsaker & dipp! Blev massa pratat, är så skönt att bara kunna vara ibland! Älskar att vara hos Johan & Therese också, trivs bra där, de har de så himla mysigt :) Jätte trevlig kväll!

Igår va vi på middag hos mamma & pappa, sen va de bowling! Jag gjorde riktigt bra ifrån mig igen, då himla roligt! Fick 526! Så nöjd! Vi vann matchen, riktigt roligt! :) Nu blir det ingen bowling på två veckor!

Har även börjat packa, får väl gå igenom allt på fredag men jag tror att vi har hyffsat bra koll. Mitt intyg har dock inte kommit än, på mina medeciner, så ska ringa ner till vårdcentralen imorrn & fråga vart de har tagit vägen :P


Nä nu ska jag inte sitta vid datorn mer, klarar bara lite innan huvudet börjar protestera igen :p


Tur det är nåt kul att titta på nu iallafall :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar