tisdag 4 februari 2014

vad som hänt de senaste

I lördags var jag & Jenny i Hjo på Hem & Hobby :) Jag fick köpte en lila ryamatta till tvrummet, en tavla till hallen, två dukar & två skålar till katterna :) Nöjd!
Sen tog vi vägen över skövde & fikade & köpte blommor :)
Tack för turen snygging! <3


På kvällen köpte vi pizza lagom till mollon & kollade på den! :)

Söndag sov jag till halv 12, kunde inte sova längre :/ Käkade frukost, bowlade, lagade mat & tittade på nåt avsnitt av Once upon a time ;) Sen va de dags för mig att jobba! :P

Vad är det för dag idag? Tisdag?
Jo! Igår va jag hos doktorn & fick reda på mina prover, alla va perfekta så jag är typ kärnfrisk. Kul! Eller ja, det är väl bra :)

Sen spenderade jag nån timme hos mamma & pappa, fikade & klippte pappa innan jag åkte hem igen. Jenny hämtade vår gamla matta & sen gjorde jag middag, bakade blåbärsmuffins, städade toaletten & lite sånt :)

Idag sov jag till kvart över tre, gött! Nu har jag bakat kladdmuffins! När jag är hemma ensam när Rickard jobbar är jag ofta på bakhumör, vilket jag aldrig är annars! Men frysen är heltom på kakor & det är så skönt att ha nåt att ta upp om nån kommer & hälsar på :)
Ska ta & baka pizzabullar sen om en stund med, för de andra är slut!
Perfekt att ha som mellanmål & bara värma :)

För har inget alls planerat idag, så blir väl bara att skrota runt här :P


2 kommentarer:

  1. Tack själv för den lilla trippen:) <3
    mattan blev jätte bra här hemma:) tack<3

    SvaraRadera
  2. Ja det är mys att bara åka en sväng! :) vad bra! Kul att den kommer till användning med :) pussar! <3

    SvaraRadera