tisdag 18 mars 2014

Köksinspiration

Jag är ute mycket på pyssel & inspirationssidor på facebook & jag fastnade såå för den här egna köksön som en tjej där gjort, så himla fin! Skulle så gärna vilja ha en egen men har väl egentligen ingen plats för en. Om jag inte ställer den mitt på govlet då ;)




Är rätt nöjd så som vi har det nu, men kan ändå inte låta bli att drömma om ett nytt kök :)
Vill ju även flytta in köket i rummet med burspråket & flytta vägen en meter ungefär så det blir lite mer plats. Inget man gör bara så, men så är väl planen :)

Har pratat om att när det väl blir dags att flytta köket så är ju frågan om man ska använda det vi har eller köpa nya luckor då? Självklart är det ju egentligen en pengafråga, men samtidigt skulle man ju passa på att byta när man ändå håller på.

Det finns så himla mycket jag skulle vilja göra, men just nu fokuserar jag på smådetaljer som gör att de känns som vårt hem, att det är här Jennie & Rickard bor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar