måndag 25 augusti 2014

Förändringar!

Så snuskigt godissugen så de finns inte, usch!  Ska göra oss varsin smootie om en stund, de ska bli mums! :)

Idag sov vi halva dagen, sen har vi inte gjort många knop, lagat mat och myst framför tvn :)

Imorgon ska jag klippa mig! Har inte bestämt mig hur än, men det gör jag nog inte heller förän jag sitter där, som vanligt ;)
Onsdag blir det en shoppingrunda med Ida :)

Har kommit in i en riktig förändrar period Och vill byta ändra och fixa runt de måste här hemma nu! Har blivit nya gardiner, dukar och ljuslyktor i matrummet.  Ny matta till köket, köpte nya dukar gardiner och handdukar till köket i somras!
Sen blir det nog ullared snart och då ska jag köpa nya handdukar och sånt till badrummet!

Vi har bestämt oss för vilket golv vi ska ha i sovrummet så de ska vi köpa i veckan! Så blir de en matta och nya gardiner dit in sen med ;)

Nä nu ska jag göra smoothies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar