tisdag 12 augusti 2014

gnäll mitt i natten

Måste bara gnälla lite!
Är så trött på att ha mens! Nu har jag snart haft mens i två veckor och jag orkar inte mer..
Först va den nästan två veckor sen och nu kompenserar den upp med att va långdragen

Åh sjukt jobbigt. Sjukt irriterande. Sjukt osexigt (fast de kvittar som tur är!)

Mohaha.

Vill bara att ni ber för att jag ska slippa den snart. Kommer ju snart igen liksom ..


Åh måste lägga till att jag fått typ en halv miljon finnar. Många och stora.
Jag känner ju mig verkligen mega fräsch och snygg just nu alltså..

Trots allt de här kassa, så älskar Rickard mig ändå och det är jag glad för!
Han sa senast idag så här "tur att du inte har humörsvägningar när du har mens, för då hade jag inte haft det lätt nu "
Haha sötkorv! Nä tack och lov har jag varken mensvärk eller svägningar på humöret så tackar väl gud för de iallafall!




Älskar min plupp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar