onsdag 8 juli 2009

För jag vill ju bara få dig härifrån

Ååh, jag har så himla tråkigt! Fast det är massa folk här, så har jag ingenting att göra.
Hur ska jag klara mig 5-6 dagar helt ensam? På lördag ska jag nog dra till Mirres fest, kul att träffa lite folk! Men annars har jag inget inbokat, hm. Jag kommer dö av uttråkan! xD

Nästan klar med målerijobbet nu, en vägg som ska målas en gång till, sen är det klart!
Målade den idag, men precis när jag börjat måla andra gången så började det spöregna såklart! Så blir att måla klart nästa vecka ist.
Men fick betalt idag iaf, & det känns lite bättre att ha lite pengar nu iaf :D
Även fast det inte är så mycket, så är det bättre än inget som sagt!

Nä nu blir det tårta, som jag gjort såklart ;)

/ Jennie

As the winter wind when it breeze yo
Just remember that you talkin' to me though
You need to watch the way you talkin' to me though

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar