måndag 13 juli 2009

Grannarna klagar när volymen är maxad

Det är så härligt att vara ensam hemma, särskilt om man inte är helt ensam hela dagarna, annars skulle det bli lite trist :P
Men imorgon kommer brorsan hem, kanske mamma & pappa med, har ingen aning när dom har tänkt att komma hem, inte dom heller tydligen :P
Det har inte hänt så mycket sen sist, jag har vart en sväng i Gbg med Emma, har vart på grillfest hos Mirre & så har jag vart hos farmor på söndagsmiddag.
Sen har jag vart redig & gjort massa grejer här hemma, städat, tvättat osv.
Måste orka mig ner till Floby & köpa kattmat med, de små monstren äter ju som hästar för tusan :o
Då kan jag köpa mig lite godis med, jag glömde köpa de när jag handlade igår! xD
Imorgon blir det en sväng till Uddevalla för att fira lilleman som fyller 9år :)

Idag har jag även fixat Spotify, tack becca ;d

/ Jennie

NOW IT BREAKS MY HEART TO THINK THAT I
MIGHT NEVER SEE HER AGAIN
MIGHT BEEN A LIFETIME CHANCE FOR ME
COULD HAVE BEEN MY FUTURE BRIDE TO BE
´N´ NOW MY POOR OL´ HEART WILL NEVER EVER MEND

2 kommentarer:

  1. Jaa de va så lite så, bra att de funka :D

    SvaraRadera
  2. faan va kul vi hade :D

    ja vill följa med till ullared! :D

    SvaraRadera