lördag 4 juli 2009

I’m in love with an alien

Igår kväll höll jag på att dö av rädsla & grät som en liten barnunge som ramlat & slått sig. Jag är verkligen inte tuff när det åskar måste jag säja. Så fort jag såg att det blixtrade, mullret har jag inte ont av, så sprang jag ner & kröp ihop i soffan med mamma & pappa. Där satt jag tills allt va över, skrek & grät om vartannat.
Haha, känns jätte fånigt nu efteråt att jag är så jävla rädd, menmen, så är det. Hoppas verkligen inte att det blir någon åska nästa vecka när jag är ensam hemma, en hel vecka! Då sätter jag mig i bilen & åker till Stumpan & Jan, direkt!

Idag har vi iaf vart ute på Kållandsö & åkte ut med Stumpan & Jans båt! :)
Lite skillnad nu när man har med lille Joel som ska passas hela tiden, men det gick bra. Fint väder va det, tom så fint att jag har brännt upp både knän, vader, fötter, armar, axlar & nacke!
Usch, det svider nåt så hemskt nu! Sen började det dra ihop sig & det mullrade lite, så vi packade ihop, precis när vi fått in allt i båten kommer en störtskur!

Imorgon skulle jag ju åkt med till Liseberg & det, men jag har verkligen ingen lust. Jag är på dåligt humör, som alla är ibland, & då känner jag att jag kanske inte är så kul sällskap. Ingen vill ju umgås med nån som är vresig & tvär, eller hur? Det är bara jobbigt. Då är det bättre att säja ifrån, att man inte känner för det & stanna hemma & försöka bli på bättre humör! :)
Kanske ångrar mig sen ändå, vem vet?

Nu ikväll ska jag inte göra nånting, se om jag kan fixa ihop lite mat, börjar kurra i magen.
Sen mysa ner mig i soffan & kika på Honey med Jessica Alba, nån som sett?

Vi hörs!
/Jennie

Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for trying to pick a fight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar