måndag 20 juli 2009

It still seems so unreal

I fredags blev det en sväng till Skövde med hela familjen på förmiddagen, eftersom Tommy hade svårt att bestämma sig så blev det väldigt stressigt. Tillslut hade han valt en dator & köpte den, sen blev det ful fart hemåt för att jag & pappa skulle hinna göra matsäck osv innan vi skulle vara i Gökhem kl.13, men vi hann & va i gökhem fem i! :)
Det kom lite mer folk dit, 2 bilar blev det så drog vi iväg mot Järpås, parkerade i en hösthage & gick sen nån km in på sträckan för att hitta bra platser.
Vi satte våra stolar uppe på en kulle i typ en gammal hage med jättehögt gräs, det kröp 4 fästingar på Jimmys shorts under de 4 timmarna vi var där. USCH!
Trodde att jag skulle ha massa på mig när jag kom hem, men hade inte fått nån, dom drogs nog till Jimmy allihopa ;)
& aa, rallyt va jättekul, Mikael Persbrandt va väl höjdpunkten ^^ & Audi Cupé Quattro bilarna såklart, jädrar vilket drag det är i dom!

Ilördags så bakade jag bullar på förmiddagen, sen åkte jag till Skövde & gick på bio med Sanna & Emma, vi såg baksmällan, den va skitrolig, se den! Tack för en bra kväll! :)
Så träffade vi Wicy, sen gick jag & Emma till donken, sen åkte vi till falköping & ströga lite ;)

Igår skulle ju farfar fyllt 75år, så vi va nere på kyrkogården med lite blommor.
Farfar jag saknar dig! <3
Sen åkte jag, mamma, pappa & farmor till Gränna & köpte polkagrisar :)
Efter det hämtade vi hem mina saker hos Jenny som blivit kvar i lägenheten :)

Idag kommer Jenny hit & vi ska planera vår semestertrip som troligtvis blir till Ramsvik!
Blir mys :D

Nu ska jag kila ner & käka frukost, ha de!
/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar